Clouds

17 Mart 2014 Pazartesi

Gliss Oil Nutritive Sıvı Saç Kremi

Herkese güneşli bir pazartesiden merhabalar, umarım sendromsuz bir pazartesi geçiriyorsunuzdur.
Bu gün sizlere Gliss'in sıvı saç kremini tanıtacağım.


Bu ürünü yaklaşık altı aydır kullanıyorum, içerisinde yedi besleyici yağ olduğu yazıyor ürün ambalajında. Anında etki, kolay tarama ve kırılma karşıtı koruma sağladığı da belirtiliyor ben ürünü kullandıktan sonra kolay tarama vaadinin yerine geldiğini gördüm fakat kırıklara karşı koruma konusunda olumlu olamayacağım.


İlk beş kullanımda duşta saç kremi kullanmadan duştan çıktığımda saçlarıma 5-6 fıs fıs sıktım saçlarım kolay bir şekilde tarandı fakat saç uçlarımın gün içinde kurumasına engel olamadım. Bu nedenle duşta saçlarıma başka bir krem uyguladıktan sonra bu ürünü kullanıyorum. İki farklı saç kremi kullanmak aslında benim üşeneceğim bir şey ama saçlarıma çok iyi geliyor. Bu arada ürünün hoş ve fresh bir kokusu var. Sizinde saç uçlarınız çok kuru ve duşta kullandığınız saç kremi yeterli gelmiyorsa bu ürüne bir şans verebilirsiniz. Güzel bir gün geçirmenizi dilerim :) .

2 yorum :

  1. Ben bu ürünün yanar dönerli olmayan pembesini kullanmıştım ve ondan daha memnun kalmıştım. Kokusu da çok güzeldi ama bunun kokusunu sevmedim portakallı şeker gibi kokuyor ve pembe olan daha güzel açıyordu :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ondan denemeliyim o zaman bu ürün tek başına yetersiz kaldı saçlarımı nemlendirmede ve yumuşatmada

      Sil