Clouds

20 Mart 2014 Perşembe

Rimmel London Stay Matte Fondöten

Herkese merhaba umarım keyifli bir gün geçiriyorsunuzdur, ben bugüne biraz hasta başladım. Neyse lafı uzatmadan sizlere Rimmel London'ın Stay Matte Fondöten'ini tanıtmaya başlayabilirim.


Ürün gördüğünüz gibi 30ml'lik bir tüpte, cam bir şişede olmasındansa ben bu tarz paketleri daha çok seviyorum çünkü taşıma kolaylığı sağlıyor. Ürün çok cıvık veya çok koyu bir kıvamda değil. Fondötenin en büyük vaadi 12 saate kadar parlama karşıtı olması, fakat ben bu kadar uzun süre kullanmadım 6-8 saat arasında parlama sorunumu  ortadan kaldırdı. Üründen tam bir etki almak için yüzünüzde iyice kurumasını beklemelisiniz. Sonrasında bir pudra ile sabitleme yapmanıza gerek kalmıyor.


Ürünün açıldıktan sonra raf ömrü 18 ay, ayrıca ürün içeriğinde pudra, paraben ve yağ yok. Biliyorum ki bazılarınız bu konuda hassassınız.

Çok kusurlu bir cildim olmadığını daha öncede söylemiştim ürünün orta seviyedeki kapatıcılığı benim için yeterli aşağıya görmeniz için ürünün elime uygulanmış ve uygulanmamış fotoğraflarını ekliyorum mutlu günler. :)




2 yorum :

  1. Kapatıcılığı güzel görünüyor içinde yağ olmaması yazın kuru ciltler için çok kullanışlı denemekte fayda var :)

    YanıtlaSil