Clouds

15 Mart 2014 Cumartesi

Watsons Kuru Şampuan

Herkese merhaba mutlu hafta sonları geçirmenizi dileyerek yazıma başlıyorum. Bugün sizlere Watsons'ın kuru şampuanından bahsedeceğim.


Bu ürünü sanıyorum kış başında erkek arkadaşımla beraber almıştık. Kendisi köşede beklerken ben satış sorumlusu kadına turuncu kapaklı olanın pembe kapaklıdan ne farkı olduğunu sormuş ve ürünün büyük boyunu istediğimi söylemiştim, satış sorumlusu kadın ise aralarındaki tek farkın koku olduğunu söyleyip ürünün büyük boyunun olmadığını sadece bu boyda ürün sattıklarını söylemişti. Yoğun ısrarıma rağmen kadını ürünün büyük boyu olduğuna inandıramadım.


Lafı fazla uzattım yorumlamaya başlarsam, bazen işlerin yoğunluğundan her gün duş alamadığım da kurtarıcım olması için satın aldığım bir üründü fakat içerisindeki yoğun pudra nedeniyle saçlarımın yağlanan kısımları matlaşırken bembeyaz oldu. Ürün açıklamasında dayanılmaz parfüm kokusu demiş ama erkek arkadaşım saçlarımı kokladığında verdiği tepkiyi bu açıklamayı yazan kişinin görmesini isterdim. Bence bir işe yaramayan bir ürün bir daha asla alacağımı sanmıyorum bu boyun (50ml) fiyatı sanırım 3TL'ydi.

2 yorum :

  1. Büyük boylarının da olması lazım bunların. Ah şu satıcılar. Neyse pek güzel değilmiş zaten denk gelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyük boylarını daha önce bende gördüm ama inandıramadım işte :)

      Sil